Nena, Rosa eta Ludmila hiru ahizpa eder eta gazte dira, Habanan utzitakoa baino hobea den mundu baten bila Kubatik Madrilera iritsi direnak. Maria bere izebak, aspalditik Madrilen bizi den kubatar batek, beso zabalik hartzen ditu, baina bere larru-lantegian lanean jarri eta esplotatu nahiko ditu. Gazteenak, Nenak, aktoresa izan nahi du eta horretan bere ahizpen oniritzia du; izebarena ez ordea, honek Javierrekin, bere lagun baten seme homosexualarekin ezkondu nahi baitu. Nenak Igor ezagutzen du, gaizkile kubatar bat, eta maite-suaz betetako harreman batean nahasiko dira, hiru ahizpen babesle bihurtu den bere izebaren lagun bat, Azucena ere, harekin maiteminduta dagoela jakin gabe.