Mexiko, 1910. Valentina eta bere aita, inprimatzaile dena, Porfirio Díaz diktadorearen aurkako jarduteagatik ihesi dabiltza. Aita atxilotu egiten dute, baina neskak ihes egitea lortzen du El Pasora iristeko asmoz eta bertan Maderori, Díazen aurkako matxinadaren buruari, urrezko txanpon batzuk emateko. Guy, Valentinaren lagun frantses batek, zirku ibiltari baten jabearen semea den Victorren babespean uzten du. Guy Lumière etxeko ordezkaria da eta zinematografoa Mexikon ezagutarazi nahian dabil. Valentinak bidaia gora-beheratsuan abiatzen da eta bere aita hil egin dutela jakiten du. Bien bitartean, Victorrek zine-kamera bat erabiltzen ikasi eta iraultza filmatuko duen lehen mexikarra bihurtzen da.