Leocadio Mínguez hilik aurkitzen dute ustelkeria-kasu batean lekukotzat deklaratu behar duen egun berean. Negozioari probetxu atera zioten guztiek ontzat ematen dute suizidioaren bertsioa, baina norbaitek kasua iker dezan eskatzen dio Pepe Carvalho detektibeari. Leocadiok bere alderdi politikoarentzat fondo ilegalak biltzen zituela ohartuko da Carvalho. Epaileek bultzatuta, Mínguezek auzian sartutakoen izen-zerrenda eman zuen eta horixe da detektibeak duen arrasto bakarra. Hildakoaren bizitza pribatuari buruzko bideo-zinta batzuk azaltzen dira eta, Carvalhok auzian aurrera egiten duen heinean, hilotz berriak agertuko dira. Den-denak ikerketa geldiarazten saiatzen dira. Carvalhok, bere burua arriskuan ikusirik, bere adimena zorroztea eta komunikabideen efektu biderkatzaileaz baliatzea erabakiko du.