Estatu Batuetara, aukeren herrialdera, bidaiatzea amesten duten bi lapur gazte dira Panta eta Fideo. Rock musika eta tangoaren artean bizi dira, ongiaren eta gaizkiaren artean. Polizia delitugile bihotz-limurtzaile horien atzetik dabil akziozko istorio honetan; baina amodiozko istorioa ere bada, traizioak, itxaropenak eta etsi-etsian bizi baina zoriontsu diren bi lagunen abenturak tartean direla.