Gau honetan Madrilen jende asko loezinik dago. Evak haur bat erditu berri du, eta ordutik aurrera, gauzak nahikoa korapilatuko zaizkie Eva eta Adrián bere senarrari. Alba bere mutil-lagunak utzi berri du, baina neskak ez du onartu nahi. Elkarrekin bizitzera joateko atontzen ari diren etxebizitza lagun batzuei erakusten dieten bitartean, Juanek itota ikusten du bere burua Isabelekin duen konpromisoa dela eta. Alba, Juan eta Evaren bizitzak aldatuko diren gau horretan hiru protagonisten bideak gurutzatu egingo dira, insomnioa euren arteko lokarri dela.