Frantzia, 1912. Horty, galdategiko langile gazte batek, Southamptonera bidaiatu eta bertako portutik Titanic untzia itsasoratzen ikusteko saria irabazi du. Gau horretan, neska eder batek Grand Hoteleko bere gelako atea jo eta bertan sartzen utz diezaioan eskatzen dio. Marie du izena, Titanic untziko zerbitzaria da eta ez dauka lo egiteko lekurik, hiriko hotel guztiak lepo beteta baitaude. Goizean goizerako, neskak jada alde egin du. Marie untzian abiatzen ikusten du Hortyk, eta oroigarri moduan haren argazki bat besterik ez du. Herrira itzultzean, Hortyk Marieren argazkia erakutsi eta egia balitz bezala kontatzen du bien arteko elkarraldiaren istorioa, denak hunkituz. Baina aurki jakingo du, Titanic hondoratu dela eta istriputik bizirik ateratakoen zerrendan Marieren izena ez dela ageri.