Udazken batez gazte protagonisten bizitzak zeharo aldatuko direla dirudi. Hiri handi batean bizi dira, eta gizarte-maila ezberdinetakoak izanda ere, elkarrengandik oso hurbil daudenik ez dakite, eta gero eta estuagoak dira batzen dituzten lokarri ikusezinak, harik eta eurek uste baino txikiagoa den mundu berezi bat osatzen duten arte.