Hamar urte bete berri dituen Manu bere bizitzan lehendabizikoz Murtziara doa, bere gurasoek dibortzioa bideratzen duten bitartean aitaren familiarekin boladatxo bat pasatzera. Manuren familia ingurunea bezain oparoa da. Familiaren otorduak Manu eta Fuensanta bere lehengusuaren arteko maitemintze hasberria bezalako plater goxoak eskaintzen ditu; eta beste batzuk zapore sendoagoa dute, hala nola helduen sexualitatea bat-batean ezagutzea, eta beste batzuk, irentsiezinak dira, itsasertzeko bilera batera heriotza agertzen deneko hori bezala. Hau guztia liseritzea ez da ordaindu beharreko zerbait, bizitzaren gozamena baizik.