Marcelok beste artista kaletarrekin plaza batean margotzea du ogibide. Baztertua sentitzen da, zeharo zatikatutako familia batetik baitator. Horregatik bere andregaiarekin duen harremana finkatzen adorez saiatzen da, baina neskak beste kontu batzuk ditu buruan, eta haurdun dagoela esaten dionean egoera ezinbestean okertuko da. Bat-batean, Marcelok bere familia bereiztera eraman zuten arrazoien berri jakingo du. Hamarkada batzuk lehenago gertatutakoak eragin handia izango du beregan, sinua burlaka ari balitzaio bezala. Errealitateak begiak ireki arazten dizkio, hartara etorkizuna argiago ikus dezan beharbada.