Egunkarietako lehen orrialdeetan egunero eztanda egiten duten eta gizartea zeharkatzen duten indarkeria-bolada gogorren metafora bat da honako dokumentala. Tinta roja filmeak ez ditu albiste polizialak hizpide, albisteak sortzen dituztenak baizik: kazetari-talde baten umore garratza eszeptizismo existentzial batez osatzen da. Ziurrenik dokumentalean entzun daitekeen esaldi batek laburbiltzen du hainbeste lazturaren paradoxa: "Desagertuen herrian, egunkarian ateratzea, lerro bakan batzutan bada ere, nonbait agertzea da".