Torrente Madrilgo polizia-ohi bat da, mozkortia, arrazista eta Atlético de Madrid-eko jarraitzaile porrokatua. Gauero auzoan patruilatzen ibiltzen da, bere aita hemiplejikoa denak limosna eske diharduen bitartean. Auzoan Amparito bizi da, izebari arrandegian laguntzen dion ninfomana gazte eta xarmangarria. Rafi honen lehengusuak, iparramerikar filmeetako polizia horietako bat izateko ametsa du, eta Torrente bere maisu bihurtuko da. Frantsesaren gaizkile-taldea eta jatetxe bateko txinatarrak auzoko droga-trafikoaren kontrola bereganatzeko liskarrean ari dira. Torrentek bakarrik lortuko du, abentura honetan sartu dituen gazte batzuren laguntzaz, ordena berriz ezartzea eta bere legea errespetaraztea.