90eko hamarkadan gaude eta gau euritsua da Habanan. Familianitzeko etxe bateko lorategian turista aleman baten gorpua agertzen da, bizkarrean hegal txuri batzuk eta eskuan botila bat daramala. Auzia garbi dagoela dirudi: turista mozkor bat mozorro festa batean zegoela zabaltzatik erori da. Alabaina, Lorenzo Columbié, duela gutxi Habanara lekuz aldatu duten herri txiki bateko poliziak kasu honek bere bizitza aspergarria alda dezakeela pentsatzen du eta alemanarekin harremana izan zuen jendeari galdezka hasten zaio. Denak susmagarri dirudite eta arrasto guztien arabera, norbaitek teilatutik behera bultzatu zuen.