MIKIO NARUSE
Kin, erretiratutako geisha, beste geisha ohiei maileguak egiteaz bizi da, eta maiz liskarrak izaten ditu interesak eskatzen dizkienean. Tabe, garai bateko bere maitalea bisitan datorkiola jakitean, Kin apaindu eta nerabe bat bezala urduritzen da. Haatik, atsekabe handia hartuko du Tabek dirua uztea besterik nahi ez duela ohartzean.