MIKIO NARUSE
Nakahara eta Kikuko, bere emazte gaztea, senarraren gurasoen etxean bizi dira, baina bertatik aldegin beharra suertatzen zaie ezkontzera doan anaia bati tokia uzteko. Nakahararen lankide den Takemura alargunaren etxeko beheko solairura doaz bizitzera. Nakahara zeloek sutuko dute Kikukok Takemura zeinen samur tratatzen duen ikusita; egoera txartu egingo da neskak haurdun dagoela esan eta Nakaharak aborta dezan eskatzen dionean.