MIKIO NARUSE
Setsuko bizimodu latza darama bere semea aurrera ateratzeko zerbitzari gisa lan eginez; Fujimura, aitak, abandonaturik utzi zituen, baina noizean behin diru eske agertzen da. Bere lagun Shizue, aldiz, askoz hobeto bizi da, gizon aberats baten maitalea baita. Bere diru urritasunetik ateratzeko Shizuek gauza bera egin dezan iradokitzen dio Setsukori.