MIKIO NARUSE
Ishimura eta bere emazteak bederatzi seme-alaba dituztenez, nekez bizi dira haren soldata eskasarekin. Seme zaharrenak, Kiichik, Ogawa bere maisuak adoretuta, ikasten jarraitu nahi duela dio fabrika batean lanean hasi ordez, eta ondorioz, gurasoek berekoia izatea leporatuko diote. Familia desegite bidean ikusirik, Kiichik bere asmoei uko egingo die.