MIKIO NARUSE
Okoma autobus kalamastra bateko kobratzaile gaztea da. Autobusak geltoki denetan hartzen ditu bidaiariak eta era guztietako zamak onartzen ditu, oiloetatik hasi eta barazki-kapazuetaraino. Bai berak baita Sonoda izeneko txoferrak ere, inbiriaz begiratzen dituzte konpetentziaren ibilgailu modernoak. Okomak ideia bat du zerbitzua hobetzeko: pasaiariei ibilbidean zehar ikusten dituzten lekuei buruzko informazio historikoa eskaintzea.