MIKIO NARUSE
Kuniko alarguna da eta Takeshi bere sei urteko semea du bizitzan aringarri bakarra. Egun batez, ihesari ematen dion auto batek Takeshi harrapatzen du. Poliziak bere burua erruduntzat jotzen duen gizon bat atxilotzen du, baina hau ibilgailua gidatzen zuen bere nagusia estaltzen ari da. Istripuaren lekuko izan zen emakume batek egia kontatzen dio Kunikori eta honek mendekua hartzea deliberatuko du.