MIKIO NARUSE
Fumiko kafetegi bateko zerbitzaria da, baina berak idazle izan nahi du. Date ezagutzen du, literatur elkarte batean sartzea gonbidatzen dion poeta, eta honekin bizitzera doa, baina beste emakume batekin dabilela ohartaraziko da. Hori dela eta, ezkertiar intelektual talde batekin sarri ibiltzen hasi eta hauetako batekin ezkontzen da, Fukuchirekin. Fumikok liburu bat argitaratzea lortuko du azkenik, bere senarraren zeloak sortaraziz.