MIKIO NARUSE
Kiyoko gazteak autobus-kobratzaile gisa lan egiten du eta bere ama eta anaia-ahizpaordeekin bizi da. Mitsuko, ahizpaordeetako bat, oihal-merkatari batekin dago ezkonduta; senarra ezustean hil egingo zaio ordea, bizitza aseguru mamitsu bat utziz. Familian liskarrak sortuko dira hildakoaren oinordetza dela eta ez dela; Kiyokok orduan etxetik aldegingo du bere senitartekoez nazka-nazka eginda.