MIKIO NARUSE
Okawa, Tokioko kazetari gazte bat, giza ikuspegitik interesgarriak diren istorioen bila abiatzen da landara. Gerrako alarguntsa bat topatzen du, Yae, bere seme eta amaginarrebaz arduratu eta etxalde batean lan egiten duena. Yaek Okawari Wasuke bere anaiaren estuasunak kontatzen dizkio, bederatzi seme-alaba dituenarenak. Yae eta Okawak Wasukerentzako emaztea bilatzeari ekingo diote, eta gaua hotel batean elkarrekin pasako dute; baina kazetariak zai dauka familia Tokion.