MIKIO NARUSE
Terukikuk geisha gisa dihardu bere familia mantentzeko eta Yoshio, Kikueren semearekin, maiteminduta dago. Yoshio, bere amaz lotsatuta, laguntalde batekin ateratzen hasten da. Borrokaldi batean gazteek Terukiku zauritzen dute ezustean. Hau sendatzen denean, lan hobeago baten bila doala esaten dio Yoshiori, bere ahizpa txikia ere geihsa bihur dadin ekidin nahi baitu.