MIKIO NARUSE
Asaji eta Yuji anaien ama, geisha ohia dena, antzinako bezero batek utzi zion diruarekin bizi da. Asaji izen oneko familia bateko alabarekin dago maiteminduta, Kasumirekin, baina euren harremanak oztopo garaitezin bat topatuko du: Kasumiren gurasoek senar aberats batekin ezkontarazi nahi dute familiaren negozioak bizi duen egoera txarra konpontzearren.