MIKIO NARUSE
Gizarte jatorri ezberdineko bi neska, Nobuko aberatsa eta Tomiko behartsua, lagunak dira. Nobukok nota txarrak ekartzen ditu eskolatik eta honek, bere gurasoen arteko liskarra sortzen du. Nobukoren amak zera aurpegiratzen dio Keiri, aitari: urteak atzera harremana izan zuela Tomikoren amarekin, Otsutarekin; gaur egun, kimonoak josten lan egiten duen alarguntsa dena. Nobukok entzundakoaren berri kontatzen dio bere lagunari eta honek, orduan, amari galdetzen dio, baina honek harremana ukatzen du.