MIKIO NARUSE
Michiyo eta Hatsunosukek bost urte daramatzate ezkonduta, ez dute seme-alabarik eta bata bestearekin aspertu samarturik daude. Satoko, Hatsunosukeren ilobaren bat-bateko etorrerak bikotearen bizimodua asaldatuko du. Satoko auzoko gazte bat eta Hatsunosuke zirikatzen hasiko da, Michiyo ohartaraziz. Satoko Tokiora itzultzen denean, Michiyok harekin joatea eta denboraldi baterako senarrarengandik urruntzea erabakiko du.