MIKIO NARUSE
Hiroshik etorkizun handiko lanbidea du, baina auto batek harrapatu eta Yumiko alargun uzten du, neska haurdun dagoela gainera. Mishima, autoaren gidaria, errugabetzat jotzen dute; kontzientzia ez du garbi ordea eta laguntza eskaintzen dio Yumikori. Dirurik ez duen arren, neskak laguntza errefusatzen dio eta abortatzea erabakitzen du. Mishimak ez du amore ematen eta Yumikoren barkamena lortzen saiatuko da, baita honen maitasuna ere.