MIKIO NARUSE
Rikak, alargundu berri denez, lan bat behar du; geishen etxe batean hasten da, sukalde eta garbiketaz arduratuko den norbait behar baitute. Jabeak, Tsutayakok, Oharugatik izena aldatzen badu lana emango diola esaten dio. Oharu erosketak egitera ateratzen denean, Tsutayakok denda guztietan ordaindu gabeko zorrak dituela konturatzen da. Eta hori ezezik, etxea hipotekatua eta negozioaren eta bertatik bizi diren nesken etorkizuna ere kinka larrian dagoela ere bai.