MIKIO NARUSE
Fukuhara familiak gerra bitarteko bonbardaketa batean suntsitutako garbitegia berriz irekitzea lortu du. Lan gehiegi egitearen ondorioz, Ryosuke, aita, hil egiten da, eta honen anaia Kimura, Siberiako preso-esparru batetik atera berria, laguntzera etortzen da. Toshiko, alaba zaharrena, kezkatu egiten da bere amaren eta osabaren arteko amodiozko harremanari buruzko zurrumurruak auzoan zabaltzen hasiak baitira.