MIKIO NARUSE
Keiko, duela gutxi alargundu duen emakume batek, Tokioko Ginza auzo lizuneko taberna batean egiten du lan. Dirua behar du apartamentua ordaintzeko eta bere familia mantentzeko. Beste neskek diru dexente lortzen dute bezero aberatsen grinak asetuz, eta horietako batzuk beren negozio propioa zabaltzea lortzen dute, baina Keikok bere senarraren oroimenari begirunea zor dio. Alabaina, maitasun ezbeharrek edatera bultzatzen dute eta banku-zuzendari baten proposamenen aurrean amore ematera.