MIKIO NARUSE
Osomek bere amak zuzentzen duen shamisen talde batean jotzen du eta ezkongabe dago, Oren bere ahizpa zaharrena eta Chieko gazteena euren gizonekin bizi diren artean. Orenek gaiso dagoen bere senarrarentzat dirua behar duenez, bere gaizkile-banda zeneko partaide batzurekin lapurreta bat antolatzen du. Lapurreta egingo diotena Chiekoren maitalea dela konturatzean, Osome tartean sartzen da, larriki zaurituko dutelarik. Orenek diruarekin aldegiten du bere ahizpari gertatutakoaz ohartu gabe.