MIKIO NARUSE
Shinzo etorkizun handiko aktore gaztea da. Bere konpainiako zuzendari den Yamatoyak Shinzoren maitalea den Omitsurekin hitz egin eta aktorea aske utz dezan konbentzitzen du, honek artisten munduan gora egin dezan. Shinzo Tokiora joaten da eta arrakasta lortzen du ahalegin handien ostean. Yamatoyari laguntzera itzultzen den batean, Omitsurekin hotz agertuko da, neskak bere erabakiz utzi zuela pentsatzen baitu.