MIKIO NARUSE
Ryotaro eta Fumiko bere emazteak lau urte daramatzate ezkonduta eta itxuraz arrazoirik gabeko liskarretan hasten dira. Harremanak txarrera joko du bikote gazte bat, Nenkichi eta Hinako, auzora bizitzera datorrenean, Nenkichiri Fumiko gustatuko baitzaio. Fumikoren iloba ere, Ayako, arazotan dabil senarrarekin: eztei-gauean senarra lagunekin parrandan atera eta hurrengo goiz arte ez baita azaldu.