MIKIO NARUSE
Gizon misteriotsu bat bere alabekin gainbeheran dagoen herriska baketsu batean finkatzen da. Kanpotarren aurrean herritarrak mesfidati ageri dira; baina iritsi berri direnen eraginez, bertakoak pixkanaka beren portaera hobetuko dute. Herria benetako komunitate bilakatzen da aurrerantzean. Herritarrek familia bitxi horri euren eskerrona adierazi nahi izango diote, baina ordurako iritsi zirenean bezain isilik aldegin dutela konturatzen dira.