MIKIO NARUSE
Kumoemon, herrialde osoan han-hemenka zortzi urte lanean eman dituen aktoreak, geisha batekin maitemindu, ospea eskuratu eta bere emaztea uzten du, garai txarretan euskarri izan zuen hura. Emaztea bat-batean gaisotuko da eta hiltzear dagoela, Kumoemonen traizioaz saminduta kexu izango da; emazteari egindako minaz ohartzean, hil ondoko omenaldi bat eskainiko dio honek.