MIKIO NARUSE
Yukikori Tomioka bere maitaleak bere emaztearengandik bananduko dela agindu dio. Haatik, Tomiokak ez du agindutakoa beteko eta Yukiko haurdun geratzen denean ez du ardurarik nahi izango. Gainera, beste amorante berri batengan, Osei gaztearengan, jarri ditu begiak. Halako iraina jasota ere, Yukiko Tomiokaren atzetik doa irla urrun eta basati batera, baina elkarrekin konpontzeko aukera izan aurretik, Yukiko larriki gaixotuko da.