MIKIO NARUSE
Kimiko eta Kunie arras izaera ezberdineko bi ahizpa dira. Ama hildakoan, aitak hainbat urteetan maitale izan duen emakumea ekarri nahi du etxera. Kunie aitarekin bat dator, aita behar bezainbeste maitatu ez izanaz erruduntzat jotzen baitu euren ama, baina Kimiko otseme baten moduan oldartuko da.