MIKIO NARUSE
Tokioko negoziogizon baten semea da Shuichi, Shingorena, eta Kikuko bere emaztearekin bizi da bere gurasoen etxean. Shuichik lan egiten duen enpresako nagusietako bat da bere aita, eta hortaz, egunero elkarrekin joaten dira lanera; alabaina, Shingo etxera goiz iristen den bitartean, Shuichi parrandan geratzen da eta gerrako alargun baten amorante egiten da.