Arita, Mitsuko dantzariaren amorante gaztea, beste emakume batekin maitemintzen da. Aritari harremanaren haustura erraztearren, Mitsukok gezur bat kontatzen dio: bera beste gizon batekin dabilela alegia. Hartara, Mitsuko bakarrik geratuko da, konkubina bihurtzea beste aukerarik ez dueka.