Clayton Boone, marine ohi erakargarria, umore txarreko agure gaixo batentzat lanean lorazain gisa hasi eta berehala James Whale dela konturatuko da, 30eko hamarkadan Frankenstein munstroaren pelikulak egin zituen zinegile ospetsua. Whalek Claytonekiko interesa azaltzen du eta bere erretratua margotzen utz diezaion eskatzen dio. Whale homosexuala dela pentsatuko du orduan Claytonek, eta Betty, bere lehengo andregaia ere, uste berekoa da. Clayton harrituta geldituko da agurearen benetako asmoen berri izatean.