Izen gabeko mutiko bat, jaiotza-agiririk gabea, zenbat urte dituen ez dakiena eta bakoitzak izen ezberdin batez deitzen duena. Don ez da bere istorioa, harat-honat ibiltzea behartuta dauden pertsona guztiena baizik, mutiko honen pertsonaiaren bidez irdudikatuak.