Adrien hiltzera doa. Aspalditik pairatzen duen gaixotasuna begi-bistakoa egiten denean, jadanik ezin du bere lagunen aurrean ezkutatu. Adrienek utzitako hutsunea nabaritu egingo dute, bereziki Gabrielek, haren lagun minenetako batek. Adrian baino gazteagoa, Gabriel haren gerizpera bizi izan da beti, hura eredutzat hartuz. Gabrielen bizitza bete-betean aldatuko da: hamar urtez Jennyrekin ibili ondoren, maitale berri bat aurkitu du eta azkenik eguneroko lan arrunt bat dauka. Arian-arian Adrianek utzitako hutsunea beteko dituzte ohiturak eta eguneroko kezkak.