Hogei urte igaro dira Don Diego de la Vega, "Zorro" heroi erromantiko itxuraturik, Goi Kalifornian espainiar zapalkuntzaren aurka arrakastaz borrokatu zenetik. Bi hamarkada preso igaro ondoren, askatasuna, emaztea eta alaba ebatsi zizkion eta Mexikoko Presidentea den Santa Ana generalari Kalifornia erostekotan dabilen Don Rafael Monteroren aurka borrokatzeko ondorengo baten bila ari da. Don Diegok orduan, iragan nahasiko Alejandro Murieta bidelapurra "Zorro" berrian bihurtzen du, Monteroren asmo zitalak behin-betiko zapuzten lagun diezaion.