Erromako hiriguneko etxe zahar bat bi pertsona bakarzaleen babesleku bihurtzen da. Gizona, Kinsky, ingelesa da, bitxi samarra, adinez ertaina; eta Shandurai, kezka eta itxaropen ugari dituen hogei urteko neska afrikarra. Kinsky bere pianoaren eta musikaren atzean ezkutatzen da. Shanduraik, berriz, herrialde urrun batetik dator, Medikuntza ikasten du eta gizonaren etxean bizi da garbiketa-lanak egitearen truke. Beren bizitzak erakartze eta aldentze, sekretu eta zeharkako aipamen, egi eta itxura, zalantza eta ziurtasunezko jolas batean elkartzen dira. Etxe zahar bat, gizon bat, emakume bat eta piano bat. Leihotik kanpo, milurtekoaren amaierako udaberri ekaiztsua sumatzen da.