Kyle Fisher Laurarekin ezkontzeko zorian dago, bere ametsetako emakumearekin; neska xarmangarria da, baina oso zorrotza ere bai. Ahaztuko ez duen ezkondu aurreko agur-afaria antolatzea erabaki dute bere lagunek. Baina Las Vegasen lagun alprojekin pasatako sekulako parranda izan behar duena hilketan amaitzen da. Gertatua gertatu arren, ezkontza prestatuta zegoen moduan ospatu behar da; ordea, denak ez dira sekretua isilean gordetzeko gauza, are gutxiago horren sekretu larria izanik.