Bi etorkin, 35 urteko Roque Díaz alarguna eta seme baten aita, eta Hermann Frisch, musikari alemana, adiskide egiten dira Argentinarako bidaian doazela. Biek batera heziko dute Ramón, Roqueren semea, eta Ciriaco Maidanaren laguntzaz aberastuko dira. Hau gona kontu baten ondorioz borrokan hildako gizonaren mamua da, Roque eta putetxe bat zuzentzen duen Teresa prostituta ohiaren aurrean bakarrik agertzen dena. 1880 eta 1900 bitarteko sasoian gaude, garai nahasiak osotara, baina gizartean gora egiteko aukerak eskaintzen dituztenak; aitzitik, hemen ere indartsuenaren legea nagusi da, eta bi lagunak Mundu Berrian moldatzen ikasi beharko dute.