Denek Clim deitzen duten Clementine betidanik egon da Françoiserekin (Baby) maiteminduta. Gazteak izan arren, 16 eta 18 urte hurrenez hurren, ezkondu nahi dute; Babyri emakume baten bortxaketa leporatzen diote eta beltza izateak ez dio lagunduko noski. Clim espetxera joaten zaio bisitan eta haurdun dagoela esaten dio. Bere semea askatzeko beharrezkoa izanez gero, espetxea bertan behera botako luke Babyren aitak; ama eta arrebak, berriz, dena Jainkoaren eskuetan dagoela uste dute. Climen familiak abokatu on bat kontratatzen du Baby aska dezan, baina bortxaketaz salatu zuen emakumea ez da inon ageri. Climek eta Babyk ez dute zain egotea beste erremediorik; bien bitartean zailtasunek euren arteko harremana sendotuko dute.