Ohiko auzo bateko istorioa da. Hiri handien ingurumaritako edozein auzori buruzkoa, ez metrorik ezta dirurik ere iristen ez den batekoa. Javi, Manu eta Rai, ume eta gizon arteko adin horretan daude, zeinean nesketaz barra-barra hitz egin baina, haiekin inoiz gutxitan. Adreilu ilun eta arkitektura aldrebesaz eraikitako gizarte babeseko etxe-multzotako auzune batean bizi dira. Han ez dago ezer egiteko, eta are gutxiago, abuztuan. Auzoa gaizki komunikatuta dago eta hirigunetik urrun. Auzotan denbora oso mantso doa, eta uda partean, jakina denez, denbora libre asko dago. Gehiegi, istilutan ez sartzeko.