Zeruaren eta Lurraren erdibidean, hil berriek euren bizitzetako unerik erabakiorrena aukeratzeko gidari batzuk izango dituzte lagun. Hildako bakoitzak oroitzapen bakar bat aukeratu behar du pelikula batean irudikatu eta Zerura doazenean oroigarri gisa eramateko.