Hamahiru urte dituela Eliseok isilpeko erromantze bat bizi du Felipa bere maistrarekin, eta Yucatánen zamaketari gisa diharduen bere aitak baino lanpostu hobeago bat izatearekin amesten du. Feliparen ustez ere, ohikeriak, ulertu ezinak eta intolerantziak eraikitako hesiak lurrera bota ditzake heziketak. Amorio sekretuaren berri herri osoan zabaltzean, dena pikutara doa. Hamar urteren buruan, maistra herrira itzultzen da eta Eliseok bere istorioa gauzatu ahal izango du. Behin lilura hautsita, aita aintzat hartuko du atzera eta aske izango da bere bidean aurrera egiteko.