Stuk 17 urte ditu eta sukalde-laguntzaile gisa ari da Londresko hotel batean. Stu berak eta bere lagunek abusuak eta tratu txarrak jasan zituzten gaztetan; hori dela eta, bortizkeriazko ingurune batean murgilduta bizi dira. Stuk iraganeko beldurrak gainditu nahi ditu, jendearekiko konfiantza berreskuratu eta Kathleenen maitasuna erdietsi. Ahalegin horretan, Chef sukalde buruak laguntzen dio, bere aitaren ordezko bihurtu denak; maitasuna ezezik, umetan izan ez zuen disziplina ere emango dizkio. Laguntza honi esker, beraietaz abusatu zutenen aurka adoretuko ditu bere lagunak.